dinsdag 17 december 2013

Fan


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12341039/?claim=ykzhbs75daa">Follow my blog with Bloglovin</a>
Stonden we dan zaterdagavond, Hanna en ik. 3 uur van te voren, wachtende op Nick en Simon.
Veel drankjes, selfie's en liedjes verder kwamen ze dan eindelijk. En wat was het leuk!

3 uur van te voren. Veel mensen verklaren me voor gek. Welkom in het leven van een fan.
We hadden nog geluk dat we al zo vroeg naar binnen mochten. Terwijl de andere gasten uitgebreid zaten te eten of gezellig aan het bowlen waren, dat zat allemaal bij de prijs in, stonden wij vanaf dat de deuren opengingen al voorraan.Leuk is anders, maar je moet er wat voor over hebben.




Inmiddels was het voor mij de 25e keer dat ik de mannen zag. Inclusief 2 keer een ( korte) m&g en een paar signeersessie's. Met als hoogtepunt de meet & greet van afgelopen September.
Die had mijn zusje gewonnen via de app van Nick en Simon. En het leuke was, het was bij de opnames van de battles van team Nick en Simon bij The Voice Kids! Mochten we dat ook nog eens gratis en voor niets meemaken nadat we eerst geluncht hadden op een paar meter afstand van de coaches en te midden van de crew. Niet dat ik een hap door mijn keel kreeg, ik had immers net mijn grote idolen gesproken èn een knuffel van ze gekregen maargoed het idee was leuk haha.

19 sept '13
                                                

Waarom ik fan van ze ben? Naast dat ze er natuurlijk leuk uitzien, raakt hun muziek mij ook heel erg.
Ik ben niet zo heel erg goed in Engels dus dat het Nederlandse teksten zijn komt mij wel goed uit. De teksen zijn voor mij heel erg herkenbaar. Zo merk ik dat ik niet alleen ben die zoiets meemaakt of op een bepaalde manier ziet. Ook zijn zij op bepaalde gebieden voor mij een voorbeeld. Bijvoorbeeld hoe Nick met zijn littekens (op zijn hand ) omgaat. Zo heb ik geleerd dat ik mij ook niet hoef te schamen voor mijn littekens.

De cadeautjes die ik bij het fan zijn heb gekregen zijn al die lieve mensen die ik door het fan zijn heb leren kennen. Wat eerst nog oppervlakkige gesprekken waren over Nick en Simon zelf, is het bij sommige mensen uitgegroeid tot een ware vriendschap. Zo ben ik dus afgelopen week met Hanna naar een optreden geweest, en ga ik aankomend weekend naar Melanie. Wat opzich helemaal niks met Nick en Simon te maken heeft. Erg leuk al zeg ik het zelf! (:

Tot de volgende blog!

Liefs,

Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten